min dator fuckar aina o.O

hej!
livet leker o är väldigt bäst just nu!
ska försöka sova nu så jag inte sover bort hela dagen imon.
måste ju packa o sånt imon, eftersom imon vid fyra drar jag joakim ida o pappa t göteborg :)
ska bada och lite så på kvällen.
sen på lördag blir det liseberg, då även min söta pontus o felicia kommer dit :D
wie!
dom är så gulliga så dom åker buss dit på morgonen :)
sen på söndag är vi på liseberg en dag till.
så jag bloggar nog innan jag åker, sen blir det inget mer på hela helgen.
skolan börjar ju snart igen, cp på det!
orkar inte med skolan efter ett underbart sommarlov!
men aja.
ska släcka lampan o somna till en film nu.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0