I never leave you '

hej!
vaknade precis av att pappa kom in och gav mig pengar.
dom ska vara borta hela dagen o kvällen, så nu ska här mysas!
nej.
men dagen igår va väldigt bra.
först kalas hos jennifer,jätte mysigt o massa god mat.
sen åkte vi ner t huskvarna o va där typ halv 11.
sen träffade vi pontus, macke o erik.
sen hängde pontus o jennifer me hem t mig, men sen stack jennifer.
så vaknade idag vid typ 10 av att min älskling skulle hem.
vi får se vad som händer idag, jennifer är ju ute på visingsö.
skulle igentligen också dit, men jag ska bort t farmor o pröva massa kläder.
sen va jag så sjukt trött efter att inte sovit så mycke inatt ;)
så vi får se om felicia o jocke kommer hit eller om julia vill komma hit.
aja, ska ställa mig i duschen o lite så nu.
ni får säkert ett inlägg ikv.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0