hos jennifer! :D

hej! :)
sitter ute hos jennifer mitt ute i ingenstans :D
sitter o pratar i skype me adam medans jennifer snackar me ogge ;)
va på stan me emmy, jennifer , ted, mia o massa andra innan.
vi satt på ett cafe o snackade skit o fikade, hur mysigt som helst!
imon skulle vi igentligen på jönköpings festen, men det är bara skit.
inga roliga som ska dit, o bara massa fjortisar som dom säger ;)
haha.
så vi stannar hemma hos jennifer o har kalas ist.
sen åker vi på kvällen, och så sover nog pontus hos mig,
på lördag ska jag, jennifer o emmy ut t visingsö.
något vi bara kom på inne i stan idag, hahah :p
ska snacka lite med min pojk i telefon nu, sen ska vi titta på film.
så godnatt o puss!
så hörs vi nog imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0