godnatt! :D

hej igen.
tänkte blogga innan jag ska duscha o sånt nu.
har ätit och suttit en långt stund o funderat över detta med fotbollen.
har tänkt att börja sluta under vintern nu och börja igen till sommaren.
känner att jag inte kommer hå nån tid till läxor eller kompisar.
eller det ända jag kommer göra är läxor och fotboll.
visst helgen finns ju, men då blir det väll matcher.. och läxor lite då och då ?
man vill ju gärna hitta på nått kul o lite så också.
så jag ska tänka på det ett tag till, och sen får jag se hur jag gör.
måste stänga av internettttttet nu eftersom min bror håller på o köpa bil.
HÄRLIGT, slipper man gå t skolan ;)
aja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0