blogg.se funkar inte ?

hej!
äntligen funkar blogg.se igen :D
har inte kommit in och internetet har lagt ner varje gång.
men nu funkar det.
förjävla segt att gå upp till skolan idag faktiskt.
fotograferingen va visst också imon, onödigt!
imon är det en lika seg dag som idag.
börjar 08:00 och slutar 15:20.
usch!
men imon ska jag träffa min kära pojkvän.
och innan det en runda på a6 med felicia.
behöver nån ny tröja o ett par leggings o lite smink.
så det hoppas jag att komma hem med imorgon.
har ju inte fått mitt busskort heller!
och pappa åkte ju till polen, usch på det!
men madde får väll åka ner och köpa det till mig ist (y)
nej, nu ska jag inte sittahär och babbbbla mer.
utan äta min kladdkaka som ska ut ur ugnen nu :D
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0