sjukt bra dag ! :D

hej :)
dagen med ida har vatt sjukt bra!
vi va aldrig på a6 utan bara hemma hos henne o mig.
vi åkte t henne o åkte fyrhjuling o gick ut i skogen med hundarna.
och red på får x)
sen tittade vi på hästarna o lite så.
sen åkte vi hem t mig o då kom jeaqline o alicia.
vi pratade lite o hade kul.
när dom hade gått hem grillade vi o så kom wilmer o john.
så vi fick va barnvakter åt dom medans pappa o madde va ute o gick me mia o kalle.
så söta!
o bara för att skutt bajsade på trädgården så drog wilmer ner byxerna o skulle också bajsa x)
shit va vi skrattade!
sen köpte vi glass också, o de första wilmer gjorde va o springa ut ur affären med en chips påse.
hihi!
nu ska jag titta på film med bror min, sen big brother :D
blev inget sova med ida för då skulle inte ja hinna va me jennifer o alicia imon.
aja, hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0