rosa hår...

hejsan.
vaknade för typ en timme sen, väldigt tidigt för mig?
men jag har vaknat flera gånger inatt o inte kunnat sova.
sen har skutt hoppat runt o folk messat hela tiden.
hur jobbigt är inte det?
men iaf, ligger med mitt täcke i soffan o halv sover o tittar på tv.
jag saknar också verkligen vädret som var igår!
hur varmt som helst.
nu är det mulet o väldigt kallt :(
men man får hoppas på att det blir bättre framåt dagen, det är ju bara morgon trots allt.
ska hoppa in i duschen och se om jag får bort det mesta av min rosa hårfärg :p
för jag bloggade inte igår kom jag på..
men iaf, jag åkte upp till madde efter ett tag o vi fixade lite med hennes kläder.
sen sprayade vi mitt blonda hår rosa :p
haha, snyggt!
sen åkte vi in t stan o öb och köpte godis o lite så :p
sen gjorde vi lite andra saker me ;)
nu ska jag snart äta för jag börjar bli ganska hungrig.
sen ska jag hoppa på joakim så han går upp :D
tror antagligen jag ska träffa madde lite idag också ?
detta är sista dagen på lovet vi kan träffas också..
lite surt :(
men aja, vi hörs väll senare!
puss.
man ser inte så jätte mycke , men lite iaf :)

Kommentarer
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Haha fan vad kul! Jag minns när jag var liten och hade sådana flaskor som man sprayade med :)

2011-04-25 @ 18:25:12
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0