hm o.O

hej :)
inget bloggande igår så förlåt!
men jag åkte upp till mina kusiner vid 11 ungefär.
vi fikade o va ute o gick med hundarna.
sen åkte vi hem till farmor för vi skulle göra påskmat.
jag o ida har ju skills i köket (h)
vi åt, va barnvakter, o va ute o gick IGEN!
hur duktigt är inte de ? :)
sen åkte vi upp t bilmässan så wilmer fick se lite bilar.
man fick dra honom därifrån sen, o han grät som bara den också.
men när han fick en glass blev de bra igen ;)
sen va vi hos farmor, tittade på film o mest va ute.
mycke rolig dag faktiskt.
ska väll dra mig upp ur sängen o ut kanske?
solen lyser ju , så vad kan gå fel ? :D
puss

Kommentarer
Postat av: Måste inte du veta -.-

Och hon Alicia sa att vi skulle mötas vid åldalsvägen

Inte vid stensholm

2011-04-24 @ 23:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0