hemmma :D

hej :)
jag kan inte säga annat än att min helg vatt underbart ! :D
i lördas spelade vi två matchen.
första vann vi med 1-0.
och andra med 2-0.
sen åkte jag hem glad som jag var o fixade mig för ja skulle t gränna sen igen.
träffade alla tjejer o lite killar.
riktigt mys!
sen stannade vi kvar på kvällen o bara satt o snackade med ngr random killar.
sen idag så spelade vi först en match som vi vann med 4-0 tror jag o.O
sen en som vi vann med 2-3.
sen va vi i final o förlorade mot gränna ;)
men vi kom iaf 2:a :)
o jag är glad över att ha träffat så underbart folk :)
o verkligen tack för allt o helgen tjejer!
nu ska jag duscha o fixa mig lite.
sen kommer issa o hämtr lite saker.
sen ska jag bort till louice o sova där med fanny inatt.
för imon åker vi till ullared.
behövs verkligen!
på tisdag hoppas jag alicia kan åka ut t gränna med mig igen.
men ni får ha det så bra så hörs vi imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0