gött me lov :D

hej :)
skolan idag va okej.
bild o lite så, ganska soft.
ÄNTLIGEN LOV OCKSÅ :D
och nu är jag så sjukt taggad t imon!
vi ska fan vinna cupen.
sitter o bränner en skiva till vår nya sterio t laget :)
mycke goa låtar.
sen kom pappa hem med min klänning innan också, helt underbar!
hur snygg som helst, lite aprikosfärgad med en vit liten tröja över.
jätte nöjd faktiskt!
sitter o väntar på att maten ska bli klar , är hur hungrig som helst!
och bara så ni vet kommer jag inte skriva så mycke fönns på tisdag.
nu är de cup på lördag o söndag.
sen ska jag antagligen sova hos louice på söndag för ska hänga me henne o fanny t ullared :)
(om de nu finns plats i bilen ;) )
behövs verkligen!
men om vil inte hörs snart igen får ni ha en bra början på lovet :D
ni som har då ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0