dagen :)

hej :)
vaknade ju som sagt upp med issa o lollo gämte mig.
de blev väldigt snabbt inlägg idag för vi skulle me bussen.
men jag o issa åkte upp t a6 en stund, tittade lite o åt glass.
sen åkte jag hem för vi hade kalas hemma så jag skulle hälsa på dom o ta en tårt bit.
Grattis t jonte som fyller år btw.
sen drog jag vidare t madde (L)
gick o mötte alec o danne, sen gick vi typ bara runt på stensholm.
sen åkte dom hem o jag o madde fortsatte luffa ;)
kom hem o har precis ätit.
så så har min dag sett ut, fullt upp :)
imon är de skola, vilket jag är väldigt trött på!
gött med lov nästa vecka iaf.
nu ska jag fortsätta dunka musik o ha de gött.
puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0