äntligen hemma :D

hej :)
äntligen hemma igen!
o inatt får jag sov i min säng o hur länge ja vill :D
ullared va super kul :)
köpte ganska mycke, typ som kläder, lösnaglar , ros slingfärg, ögonfrans färg, fondation o lite mer.
så jag har suttit o pillat med o sätta på lösnaglar ett tag nu.
måste verkligen städa mitt rum också!
har inte vatt här nått nästan, så de ligger kläder överallt o massa skit.
inte bra alls ;)
så det är väll typ de jag ska göra nu.
äta också.
sen ska sandra färga mina ögonfransar.
det gör så man inte behöver ha maskara, för det ser ut som man redan har det.
sen ska jag titta på film o sova.
har nog aldrig i hela mitt liv vatt såhär trött :o
aja, vi hörs väll imon.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0