Jag hatar värkligen sjukhus ! :o

hejjhopp :))

Kvällen/natten igår va ju inte sådär jätte rolig .
Hade skit ont i magen och ryggen igår .
kude inte gå eller nått , lipade typ bara .
Så vi fick åka in te sjukhuset -.-
Satt och väntade i en timme och jag som hade skit ont :o
Sen tog dom typ blodpro och jag typ svimmade ! :s
fan va jag hatar blod :(
Men ah , sen tog dom massa annan skit .
Fick ha massa nålar i mig och skit :(
trodde fan jag skulle dö !
Men ah , sen fick vi vänta igen .
Sen kom dom ut och sa att jag hade typ nån inflamation i magen
Men det va ingen fara .
Så jag fick dricka nått som rensade min mage .
Sen skulle jag spy ut det -.-'
och fyfan va äckligt det va !
trodde jag skulle spy en gång till
Fast sen fick jag äta MASSA GLASS ! :D
skit glad blev jag ;d
hahhahah .
Sen efter det typ klockan 4 så fick jag åka hem :)
och mådde perfekt igen (y)
och , jag va jävligt hungrig .
hade ju spytt upp allt .
så jag åt massa när jag kom hem :)
Och det kändes skit konstigt :o
hade typ inte ätit nått på 3 dygn .
och sen helt plötsligt äter jag skit mycke ! :o
hehhehe (:
Sen kunde jag sova .
Fick va hemma från skolan idag med . ¨
fast bara för att vila så det värkligen va bra .
,en ska till banken med pappa sen :D
så jag får mitt bankkort :)
Sen blir det nog hv ikväll .
Får se hur jag mår :)

puss ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0