Hv71 ! (L)

Helgen va lungt goast ! (:

Fredaag sög skolan ;pp
Sen hem och äta o lite så .
Sen upp te madde för vi skulle på 98;ornas disco ;ppp
Fast såklart va lilla Ludde där och slängde ut oss (y)
så vi satt där ute som värsta luffarna :)
fast vi va sociala , och kissenödiga :DDD
Lördag va jag tvungen att gå upp tidigt fr jag skulle ha match :(
men ändå , vi vann med 11-0 :D
Braa jobbat tjejer , <3
Sen upp te madde .
Och sen ner te huskvarna igen och träffade Lucas ;)
Söndag , vaknade jag hos madde .
Vaknade av att hon låg och skrattade :o
hahahha .
Aja , sen satt vi vid datan lite och sen fixade oss för att åka te hv-dagen (:
Fast först åt vi på donken !
MUMSSS ! :D
Hv71-Frölunda .
5-4 -
Hv i mitt hjärta :DDD (L)
Sen börjar skolan imon ! :(
Vi inte gillar .
Fast jag fyller år på torsdag ! :D
och på lörda börjar hv ! :D
Jag är supper glad ! :D
Men nu ska jag duscha sen sova  .
Bara för den där jävla skit skolan ! :(
Aja .



Puss ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0