Vi ser de snöar ! ......

hejj ! (:

skolan va rätt chill idag .
Profil .
lunch .
Klass sak .
Svenska .
Engelska .
Sen gick ja o fanny t ngn fotosak ;d
för hon skulle ta kort på sig .
Sen köpte vi godis :D
mahahahah .
Sen skulle vi t banken o lämna ett kort på mig t mitt id kort .
men då va inte de öppet -.-'
hehhe .
Kom precis hem o min bror tvingar mig att spela nått spel på fb o.O
Men jag vill äta .
Är faktist hungrig .
Sen hade mitt puder åkt ut i min väska .
så min matte lärare kommer ju inte bli så glad när han ser mitt prov .
Men ah :D
Nu ska ja äta o sen sova lite ;d
eller nej , jag ska titta på en film (y)
Och duscha .
Puss !

btw , de har börjat snöa i huskvarnaaaaaaaaaa ! :D
så jag o joakim har bestämt att vi ska åka skidor imon ! :DDDDDDDDDDDDDDDd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0