svar på frågorna ! :)

Svar på frågorna ! :D

Av : Madde

älskar du mig mest i hela världen ?  

hahha , dum fråga :o
klart jag gör :D
Hur många bloggläsare har du ?
71 .
Någon favorit bloggläsare ?
Nej , inte precis .
tycker ganska många tror sig .
Vad skulle du vilja göra om du vann en miljon ?
hmm .
Jag vill ju ha ny mobil och ny data .
så det skulle nog va det första .
men jag skulle inte vilja ha precis allt .
utan skulle nog spara det te jag blir större .
bil , lägenhet , skola och massa annat .
Vad skulle du göra om jag inte fanns ?
Det vill jag inte ens tänka på ! ? :o
av : anonym .
älskar du värkligen din pojkvän ?
men det är väll en dum fråga ?
va tror du igentligen ?
Det är väll klart jag gör ^^
Av : anonym .
Är det någon kändis du skulle vilja likna/vara ?

Nej inte precis .
Vad vill du jobba med när du blir vuxen ?
hm .
Vill nog bli polis , eller typ sjuksköterska .
fast nej .
för jag hatar blod .
Eller dagis skulle nog också va roligt .
av : anonym .
vad tycker du om min blogg ?
jag gillar den .
värkligen fin ! (:
http://honvetinget.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: becca

tack :D

2010-10-04 @ 02:57:09
URL: http://honvetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0