hejj ? :D

hejj ! :D

Helgen har vi värkligen gillat (y)

Fredag : skolan sög ! :D
hehhe . '
Sen hängde lollo mee hem .
och vi gjorde mat .
bäst är vi :D
Sen åkte vi upp te madde och tittade på film .
Sen ner te mig .
För dom skulle sova hos mig .
Så vi fick cykla bort te louiceoch hämtade hennes saker .
hahha , jag är bäst på att skjutsa madde ! :D
Sen hem te mig .
Och sen när vi skulle sova tog louice och madde min säng :o
Så jag fick typ ligga på golvet först .
men sen blev jag så arg så jag la mig i pappa och maddes säng ! :D

Lördag :
Vi vaknade och gick upp och åt .
Och så satt per och en kompis i köket och pratade .,
Sen låg det en tjej i våran soffa -.-
ngn per dragit hem :D
hahha .
Sen åkte vi och badade .
jag hatar värkligen att bada ! ;o
men det gick .
Så vi träffade fidde marcus john och ngr mer (:
vetifan vilka det va (a)
Sen hv efter det .
blää på dom !
förlorade med 3-0 :o
Men sen åkte jag och madde in te stan .
satt där och hade skit tråkigt en stund :D
men ah .
Sen hem te henne .
och så sov jag där (:

Söndag :
Vaknade av att madde satte på sin tv .
Sen gick vi upp .
Och åt frukost :D
Rostat bröd och majskolvar ^^
ehm ah . (:
Sen åkte vi upp te a6 me hennes pappa (:
Så hon köpte en plattång .
Sen träffade vi john och Marcus .
Så det blev att åka te norrahammar :o
fuck va kallt det va !
Jävla liten ödestad fan :D
Sen tvingade dom oss gå runt där .
För vi fick inte gå in te ngn av dom -.-'
eller dom ville inte ;o
Sen åkte vi hem typ 7 .
Sen åt vi på donken på vägen hem också .
Vi hade inte ätit sen på morgonen ooo:
Hade tänkt att svara på frågorna nu (:

puss ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0