dumma knääästrumpor ! :'(

hejj ! :D

glömde skriva igår .
eller jag glömde inte , jag orkade inte ;d
aja skola va de först .
sen skulle ja o madde titta på kläder .
och så skulle jag köpa ett par leggings .
och så åkte jag hem o duschade , för ja om madde skulle på hv .
Sen när jag ska öppna mina " leggings" så är de ett par jävla knästrumpor ! .
jag blev skit arg .
men skrattade så sjukt mycke !
aja .
hv71-timrå , 2-4 .
blää !
men skolan idag va väll bra .
trodde aldrig jag skulle orka med skolan .
va så sjuuuuuuk trött !
kändes som jag skulle kunna sova hela dagen ,
men jag orkade iaf upp :D
ikv så är ingen hemma , så ja är hemma själv ! :D
får se va som händer .

puss ~


 BLÄÄÄÄÄÄÄ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0