Sista inlägget ? (;

hejj ! (:

hade tänkt ta bort min blogg idag .
Dels för de börjar bli väldigt tråkigt .
Sen orkar jag typ aldrig blogga längre .
Så det gär blir nog det sista inlägget .

Jag sov hos madde inatt .
Sen upp t a6 o träffade ngr .
Sen åkte ja o madde hem t henne o åt .
Sen bio .
paranormal activity 2 (:
Väldigt bra , men sjukt läskig !

Madde satt o skrattade medans jag typ nöp sönder hennes armar .
jag åt nästan upp henne !
Nu ska jag o joakim spela kort , bara för han är den bästa ! (:

puss ~

Kommentarer
Postat av: bella :)

fin blogg! :)



var gärna med och tävla om veckan blogg på min blogg.

kommentera inlägget "veckans blogg" om du är med! :)

2010-11-05 @ 10:20:19
URL: http://gaabriellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0