Dreamhack :-)

hejj '

har precis vaknat , har typ sovit i 7 timmar .
Berättade ju inte så mycke om dreamhack innan .
Torsdag , va de ju skola först .
sen åkte vi in dit o träffade fred , freddie o bernhard o ngr fler .
Sen hem för skolan på fredag -.-
men efter de åkte ja madde o amanda upp dit .
Träffade fred , freddie o bernhard igen .
Sen "sov" vi där .
eller vi sov inte , vi låg typ vakna halva natten .
Så på morgonen åkte vi hem o sov lite oss mig .
Sen in dit o hv .
Sen skulle vi sova igen då , o då somnade jag lite iaf .
men sen vaknar ja typ av att jag får massa vatten på min hand .
o nuuu är dh slut !
Så de blir väll o tagga dhs :D
Blev inga bilder heller , (;

puss '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0