20 fakta om mig ! :D

20 FAKTA OM MIG ! :)

1. Jag vill pierca mig i navlen eller tungan .
2. Jag har spelat fotboll i 9 år .
3. jag hatar kärleken .
4. Jag hatar killar för dom är så falska .
5. Jag ska nog börja sola .
6. Jag är ganska blyg framför killar första gången .
7. Jag HATAR min kropp .
8. Jag hatar att bada .
9. Jag hatar att äta framför killar !
10. Jag älskar hardstyle!
11. Jag är sjukt morgon trött .
12. Jag kör kross , eller inte så mycke nu , men det blir nog mer.
13. Jag ska nog sluta på fotboll o satsa på kross .
14. Jag vill börja på dans .
15. Jag älskar att dansa !
16. Jag älskar madeleine ward mest av allt i hela världen !
17. Jag skäms över hur jag såg ut för 1 år sen .
18. Jag hatar mörka skogar och mörkt i huset .
19. Jag hatar hissar .
20. jag är rädd för ankor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0