Midsommarafton :D

Jaoohoooop :D
jag har tråkigt '
kom precis hem från stugan med ida och lilltjejen vilja (:
Så sjukt gullig är hon (:
4 år och kan redan va typ 10 blommor heter ? xd
kan fan i inte ens jag :d <3
Aja , imon blir det midsommarafton hos farmor sen stugan (:
Wilmer min sötaste kusin kommer :D
Så sjukt gullig är haaaaaaaaaaaaan (:
Och Ida är sjukt klumpig :o
Vi va typ ute på ängen vid stugan idag , och gissa om det fanns myggor ?
Ida fick sån damp så hon gick och hämtade flugsmällaren -.-'
Sen tillslut fattade hon att det inte går att smälla alla flugor , getingar , humlor och myggor :D
så smart är hon (:
Sen trampade hon i hästskit påvägen till sjön ;d
SMAAAAAAAAAAAART ! :D
Sen är det faktist inte länge kvar till jag och Alicia drar till öland (:
bilden kommer i massor efter det :d
Sjukt kuuul kommer vi ha (:
Kungshamn blir det dagen efter jag kommer hem från öland också ;d
fast det blir med ida hjärtat ! :D <3
Sååå 2 veckor utan datan och bloggen ! :o :(
Så nu kanske ni fattar varför jag inte kommer blogga på två veckor ?! :(
Men nu ska jag ta och lägga mig framför teven och titta på film (:
Dricka blir det också (:
puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0