nytt år :D

Asso åh vad jag hatar att sova länge på dagarna !
1. man sover bort hela dagarna så man inte hinner göra ngt typ .
2.man kan inte sova på kvällen för att man inte är trött .
3. man vänder helt på dygnet .
blä vad jag hatar det .
nu kommer jag inte kunna sova ikväll heller .
imon ska jag tvinga mig upp tidigt !
nu ska jag o per iaf spela fifa :)
hah , klart jag vinner :D
sen ska jag faktist gå ner o lägga mig .
och då ska jag tvinga mig själv o sova .
imon ska jag KANSKE färga mitt underhår brunt .
madde får göra det isåfall .
för hon o jag kommer ha det bäst på nyår ! :)
+ jag kom på att detta är sista torsdagen under 2010 :D
sen är 2010 slut föralltid .
så 2011 ska bli ett bra år .
ska göra det till det bästa .
och se vad jag får tillbaka .
aja , nu ska jag iaf vinna mot per :D
puss '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0