måste skriva av mig ...

Måste skriva av mig innan jag börjar lipa .
jag önskar bara han kunde förstå .
alla dom kvällar jag inte kunnat sova , då jag bara gråtit .
och tillslut gråtit mig till sömns .
alla dom dagarna , jag bara suttit på mitt rum , men släkta lampor .
bara suttit där i mörkret , men tårarna rinnande ner för mig kind .
dom gångerna jag bara viljat dö , då jag bara vill springa iväg , och aldrig mer se .
men ändå dom gångerna jag haft ett hopp om att det ska bli bra .
att jag ska få tillbaka min prins , min älskade prins .
jag vill inget annat än att somna gämte dig , o vakna upp tätt intill .
du är min livsglädje , ljuset över min dag .
det är dig jag vill hålla i handen när mörkret ligger på .
dig jag vill sitta o krama när kylan är hård .
ditt namn står inristat i mitt hjärta .
och där kommer det alltid stå .
jag saknar att veta att du finns där .
att kunna skriva jag älskar dig , och få samma svar tillbaka .
allt gick bara så fort , ena dagen var det du och jag , och andra va det inte vi längre .
utan du och någon helt annan .
det gick nästan inte en dag , även att du sa att du va ledsen .
kommer ihåg när vi låg där i den stora salen .
det va så mörkt och tyst .
jag saknar det .
jag saknar hela dig min ängel .
när ja kollar upp mot stjärnorna tänker jag på dig , min fina fina stjärna .
jag vill inte något annat än att ha dig .
jag skulle kunna ge dig hela världen .
jag skulle göra vad som helst , bara det va vi .
jag vet att livet inte är lätt , att man lär sig av sina misstag .
men jag kan inte förlåta mig själv för detta .
jag vill glömma dig , och det vi hade .
men det går inte .
ska man värkligen sakna någon så mycket ?
eller är det jag som är dum i huvudet ?
från första gången jag såg dig va det bara du .
hela tiden gick jag runt o tänkte på dig .
att du värkligen fanns .
att du inte bara va en av mina drömmar .
jag saknar att få kalla dig min .
för mig är du min , men för alla andra .
det vet jag inte .
önskar jag kunde säga att ja glömt dig , de gör jag värkligen .
men det går inte ...
men det är bättre att du mår bra .
allt jag ber om är att min älskling mår bra .
om ditt hjärta inte funkar , då kan du få mitt .
jag älskar dig .
bara du vet det , då kan jag leva .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0