Harry potter :D

hejj ! :)

skolan idag va seeeg ...
Efter de va de bio me laget (:
harry potter , ja o lizzie satt o skrek .
De va fan läskigt .
Men skit bra , måste se fortsättningen i vår eller om de va sommar ^^

På lörda skulle ja igentligen sova oss mamma .
Men jag ska ner t växjö ist .
Sover oss farmor på fredag me vilja (:
Kanske ida också , för hon ska iaf me t växjö .

Mitt jullov kommer bli helt förstört har ja märkt .
Ska t sjukhuset o fixa min mage då , o kommer inte få röra mig helt på en vecka .
menmen .

Nästa vecka börjar jag iaf spela fotboll igen .
om jag ska komma ngn stans måste jag ju träna !
Sen blir de ju kross i vår/sommar/höst också .
Så tänkte satsa på fotbollen riktigt mycke nu .
Sen krossen i sommar . (y)
Ska duscha o lite så nu .

puss '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0