Grattis pappa :D

heej ! :)
hv igår va nice (y)
fast ja o madde va bara där en stund , sen åkte vi in t stan och åt .
när jag kom hem så satt joakim me alla sina fula kompisar .
så ah , jag fick hålla mig t mitt rum för de mesta .
fast jag fick faktist va med om jag ville (a)
men iaf .
idag väcktes jag klockan 06:30 för att vi skulle sjunga för pappa .
min lilla pappa fyller år :D
jag hade faktist köpt en hammare med "diamanter" på till han .
så nu skulle han spika upp tavlan som han också fick .
snart ska vi åka o äta på jensens biffhous eller hur de stavas ;d
sen ska jag nog möta upp ida , wille o edvin :)
hihi , kolla va långt ja skrev idag .
nu ska jag iaf sminka mig o lite så .
puss '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0