Skola suger !? :o

heelooou :D

Är faktist riktigt stolt över att jag bloggar så mycke som ja gör :)
Varge dag har det kommit in ett nytt nu ? ^^
Idag åkte jag och madde till habo typ halv 2 ? (:
Och träffade Lucas och Emil :)
Tittade på film , ganska mysigt .
Sen kom hennes mamma och hämtade oss .
Så på hemvägen blev det donken för mig och madde :D (L)
Gottgott .
Det börjar bli en vana ;p
Maddes mamma hämtar oss sen åker förbi donken sen till hennes jobb och äta :D
haha ,fetto barn eller vad ? ;)
Nu är det EN da kvar tills skolan börjar ! :'(
BUHUHUHUUHUHUHUHUUH ! :(
hur ska jag orka gå upp så tidigt varge morgon ? :(
och sluta typ halv 4 ?
aja , fyller faktist år snart med ! :D
men imon blir det väll till att va hemma ,
kanske träffa madde eller nått också :)
Sen på kvällen blir det träning .
om det inte är för blött .
hoppas , för jag orkar värkligen inte träna .
Det är ju tematräning hela lördan också ! :o
SEN ÅKER PAPPA OCH MADDE PÅ LÖRDAG ! :D
EN HEL VECKA UTAN FÖRÄLDRAR , KAN DET BLI BÄTTRE ? ;d
bara att det är skola så det blir väll inte lika kul `? :p
Aja ,ska titta på film nu och sova sen :)
Måste lägga mig tidigare nu när det är skola :p
puss '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0